• מסיבה לא ברורה פתאום ממשק הניהול הפך לאנגלית ולא משנה באיזה שפה אני בוחר , נשאר באנגלית

הדיון ‘שפת ניהול ממשק נשארת באנגלית,לא משתנה’ סגור לתגובות חדשות