הכיוון של האדמין
-
היי
התקהתי גירסה 3.3 עברית לאתר חדש, וזה נראה כאילו אין לו הגדרת RTL.
האדמין מיושר לשמאל, טקסט באדיטור בדיפולט מיושר לשמאל, הניווט מופיע בצד שמאל, נקודה מופיעה בתחילת משפט (במקום בסופו) וכו'.
האם יש בעייה עם הגירסה?
איך אני פותר את זה?ןאגב, בכתיבת השאלה הזאת יש חלון ששואל מה גירסת ההתקנה, ואין בו 3.3, לידיעת מנהלי הפורום.
תודה רבה.
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
הדיון ‘הכיוון של האדמין’ סגור לתגובות חדשות